הודאות של דחיית אריזה כרונית: חלק 1

זה הספירה האחרונה של ניו אורלינס וטיול יום ההולדת שלי! אנחנו יוצאים ביום שני (נהיה שם דרך יום חמישי), מה שמזמין שאני צריך להתחיל לארוז עכשיו.

אם אני מחכה עוד, מהומה של הרגע האחרון תתחיל, ואני אסיים רק באופן אקראי לזרוק ש ‘לא לתוך התיק שלי – כמו, פשוטו כמשמעו לזרוק בקבוקי תרסיס שיער ו whatnot לתוך המטען שלי כל hapazardly זמן קצר לפני שאנחנו עוזבים את שדה תעופה. כי זה מה שאני עושה בדרך כלל.

פרסומת

אבל לא הפעם! התחלתי היום על ידי הגדרות כמה דברים בצד …

מדגם של שמפו אוריב ומרכך צבע מדהים, אשר חבר שלי אליס נתן לי קצת זמן כשראיתי אותה בסלון.

אחד gillette ונוס הצמד גילוח. כי שיער גוף לא לוקח יום חופש, חחח!
אני בהחלט לא עושה … אני sasquatch freaking.

תער הנסיעות הזה יש מקרה קטן משלה, אז זה קל להביא יחד לטיולים. $ 7.99 לתער, סכין גילוח ומספק נשיאה.

Avene Ultra-Light Hydrating קרם הגנה קרם SPF 50 +. זה צפוי להיות חם בניו אורלינס, ואני אעשה הרבה להסתובב בחוץ, אז SPF הוא חובה. זה sheer, sunscreen קל על ידי Avene הוא שמן ואלכוהול חינם, וגם לחות מאוד. 12 $ עבור 1-oz. בקבוק.

שמפו יבש קורן עם חלב שיבולת שועל. כי אני כנראה לא יהיה לשטוף את השיער שלי כל יום (זה חופשה, אחרי הכל!), אני אשתמש בשמפו יבש זה כדי לסייע לספוג שמן על הקרקפת שלי ולהסיר את ריח funky של שיער לא רחוץ. $ 9 עבור 1-oz. בקבוק.

Byredo צועני מים EAU דה parfum נסיעות תרסיס. אחד הריחות האהובים עלי בבקבוק ידידותי לנסוע. $ 110 לשלוש 0.4-oz. בקבוקי ספריי.

אני גם קצת מתפתה לקחת לאורך זה קליניק מגע של נוחות נסיעות בלעדי סט (זמין כעת בשדות תעופה נבחרים) בעיקר בגלל העור שלי מקבל יבש מאוד על מטוסים. הוא כולל צינור של גוף עור נוצץ exfoliating קרם, צינור של חמאת גוף עמוק נוחות, צינור של יד נוחות עמוק קרם לציפורן, צינור של טיפול שפתיים superbalm.

לדעת אותי, אם כי, אני בטח יש מקום מספיק עבור שפתון קרם ידיים, חחח!

פרסומת

אחד הימים האלה אני אלמד לארוז אור …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

השכונה הידידותית שלך בקרוב כדי להיות מכור חדש של Orleans-

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *