גדל את האפור שלי: פרק 3

שישה חודשים ב
בשבוע הבא, אני באופן רשמי להיות שישה חודשים לתוך “המסע לגדול את האפור שלי,” כמו גם תן לי להגיד לך … זה היה קשה! זה היה אפילו קשה יותר מאשר לגדול את הגבות שלי, וזה סוג של נגד אינטואיטיבי, נכון? מאז אני לא ממש עושה שום דבר … השיער עושה את כל העבודה. אני רק חי את החיים שלי, אבל dang אם זה לא היה מבחן יהיה כמו גם מבחן של המדינה הנפשי שלי.

ללא שם: אה, בנאדם!

פרסומת

המסע לגדול החוצה

גידול החוצה שלי: פרק 1

גידול החוצה שלי: פרק 2

יום שישי הקלים צ’יט צ ‘אט: גידול שיער אפור, ג’ ל מקין לי רוצה ללכת פילאטיס כל יום, כמו גם מיזוג אתחול המחנה

האם יש שיטה חיננית ללכת אפור?

אבל שוב, באתי * זה קרוב * לגווע את השיער שלי, כי, כדי להיות כנים, אני עדיין לא אוהב את זה … אני לא רוצה לציין שאני “שונא” את זה, כי יש לגמרי כמה אלמנטים שאני כמו, כמו הגמישות לא מרגיש כאילו אני צריך ללכת לקבל את השורשים שלי נעשה כל כמה שבועות, כמו גם לא תמיד מרגיש כמו השיער שלי במצב מעבר. אני אוהב להרגיש כי השיער שלי רק מה זה, אתה יודע? זה הצבע, זה מה שזה נראה כמו עכשיו, כמו גם אני לא צריך לשמר את זה. אני לא צריך לבזבז את הכסף, זמן או מאמץ להפוך אותו למשהו זה לא.

זה היה משחרר …

פרסומת

חתולים & סווטשירט איפור ??

$ 42.

קנה עכשיו

אבל יש דברים אחרים שאני עדיין … אני באמת, באמת לא רוצה לציין “שנאה”, כי זה מילה חזקה, כמו גם זה הגוף שלי. אני לא רוצה לשנוא משהו על הגוף שלי. בנוסף, השיער הוא רק את הזמנות, נכון? זה רק החומר החיצוני. אני מספרת לקונור כל הזמן: “זה מה שבלב שלך שחשוב. מה זה בפנים דמויות את הערך שלך. ”

אני מבין שהדברים האלה נכונים.

אבל אז אני רואה את עצמי במראה, כמו גם שהאדם מביט אלי לא נראה כמו שהאדם שגדלתי. אני בכיתי הרבה יותר מאשר כמה פעמים בשבועות האחרונים. קשה לי לציין את זה, אבל זה נכון. מאז אני באמת לא אוהב בדיוק איך אני מסתכל עם מלח כמו גם שיער פלפל.

קונור כמו גם לקחתי את זה selfie בחיפוש ביצה פסחא בסוף השבוע שעבר, כמו גם אני כמעט מלא על אפור עכשיו.

בשלב זה, אני לא בטוח בדיוק כמה זמן אני הולך להמשיך לעשות את הניסוי הזה. בהתחלה, אמרתי לעצמי שאני הולך לנסוע לפחות שישה חודשים … אני יכול לנסות שמונה, או שאני יכול ללכת לתוך סלון יופי רנד היום אחר הצהריים, כמו גם לצאת עם שיער ורוד! זה יכול ללכת בכל מקרה.

מה גיליתי עד כה? ובכן, כמה מן ההמלצות הטובות ביותר שאני gotten היה מחבר שגדל החוצה את האומנים שלה בשנה שעברה, כמו גם היא אמרה, “אני שמן החרא outta השיער שלי.”

אתה מבין מה? זה כבר מועיל באמת, במיוחד בהתחשב בכך השיער שלי gotten בהדרגה coarser כפי שהלכתי הרבה יותר אפור.

הרבה יותר שמן אני עובד לתוך זה (אני עושה את זה כאשר השיער שלי לח, אידיאלי אחרי שאני יוצא מהמקלחת), הרבה יותר טוב שאני. השיער שלי מרגיש פחות פריך, האפור הם פחות פרועים, כמו גם הם בדרך כלל הרבה יותר טוב התנהגו.

כמו כן, כמו גם אני לא מבין אם זה מחשבה על כשרות, אבל זה היה מסייע לי, סו … כאשר אני עושה את השיער שלי, כמו גם אני עושה את הטוב ביותר שלי כדי לאלף את flyaways, אם יש כל סוג של שערות נוכלים רק ירידה להתכופף לצוואה שלי, אני freakin ‘לקטוף אותם החוצה, בנאדם!

אני מבין שהם פשוט יגדלו אחורה בכל מקרה, אבל אני לא יכול להציע עם שני, כמו גם שלושה אינץ ‘חתיכות יורה החוצה בזוויות מוזרות. עם זאת אני רק * לקטוף אותם לאחר ביצוע מאמץ הרקול כדי להחליק אותם.

בשלב זה, אני מאמין שהרוכלים נעלמו כולם … שוב, אני לא מבין אם זה מגניב, אבל אני עושה את זה, כמו גם זה עובד בשבילי.

אה, כמו שאני לא מאמין שאני לא זוכר להזכיר את הדבר הבא, שכן זה אחד ההשלכות הכי נחמד, אבל אני מרוצה כמה אמא ​​גדולה מאוד לאחרונה מי אמר לי שאני נראה צעיר שלי גיל, שתמיד מרגיש נהדר לשמוע. אני לא יכול לדחות את זה. אני אומר להם שהיה לי קונור בשעה 40, כמו גם אני תמיד upfront על זה. אני מרוצה כמה אמהות בשבועות האחרונים שציינו שאני נראית כאילו אני באמצע שנות ה -30 שלי.

I believed gray hair would make me look older than my 43 going on 44 years, however perhaps it hasn’t?

I dunno… perhaps that’s just me reaching.

פרסומת

Anywho, that’s been my journey so far.

מכור הקהילה הידידותית שלך,

קארן

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *